آشنایی با ارومیه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1399
بازدید : 3
نویسنده : علی رضایی

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی و یکی از کلان شهرهای شمال غربی ایران است که در منطقه آذربایجان واقع شده است. این شهر طبق سرشماری های صورت گرفته، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقه شمال غرب ایران محسوب می شود. ارومیه در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار دارد و به سبب همین موقعیت جغرافیایی در تابستان نسبتا گرم و در زمستان خنک است. شهر ارومیه به سبب موقعیت مناسبی که در میان شاهراه ارتباطی دارد، در گذشته از مراکز تجاری مهم منطقه محسوب می شود.

اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه مرسوم، اولین شبکه تلویزیونی محلی، اولین نشریه محلی و بسیاری از چیزای دیگر از جمله مواردی است که در این شهر ایجاد شده است.

نمایی زیبا از دریاچه ارومیه

ترک های ارومیه به زبان ترکی آذربایجانی و لهجه ایرانی شمال غربی آن صحبت می کنند. کردهای شهر ارومیه هم به لهجه کرمانجی از زبان کردی تکلم می نمایند. همچنین ارومیه یک شهر چند قومیتی با ادیان و مذاهب گوناگون است که اکثریت مردم ارومیه را ترک های آذربایجانی و کردها تشکیل می دهند.

سوغاتی ارومیه

اگر به ارومیه سفر می کنید، حتما از خوراکی های مختلف و خوشمزه آن بچشید. مهم ترین خوراکی شهر ارومیه نقل است که در قالب های نقل بیدمشکی، نقل زعفرانی و نقل گل محمدی تهیه می شود. همچنین حلوای هویج، حلوای گردو، عرقیجات، لوزانک و...هم از دیگر خوراکی های خوشمزه این شهر محسوب می شود. البته رودوزی، پیکرتراشی و صنایع چوبی ارومیه هم برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد.

 

فرودگاه ارومیه

فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه یکی از فرودگاه های مهم شمال غرب کشور است که در سال 42 به بهره برداری رسید. این فرودگاه مرز مهم هوایی ایران است و دارای دو ترمینال داخلی و خارجی است و 30 هزار مسافر در آن تردد می کنند. طبق آماری که در سال 2016 منتشر شد، در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه بیشتر از 2 میلیون مسافر و 300 هزار کیلو بار جابه جا می شوند.

بلیط ارزان هواپیما ارومیه

قطعا می دانید که قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین جهت، بهتر است برای خرید بلیط ارومیه جستجوهای لازم را انجام داده و پس از بررسی های مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما ارومیه را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. لذا باید برای خرید بلیط ارزان ارومیه همه جوانب را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط هواپیما هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به ارومیه سفر کنید، سریع ترین و راحت ترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی ارومیه را برای خود خریداری نمایید.

بلیط چارتر ارومیه

برای دیدن تمامی بلیط های هواپیما ارومیه و خرید بلیط چارتر ارومیه به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. برای خرید بلیط چارتر ارومیه کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط ارومیه را برای خود خریداری نمایید.

چرا از تیک بان بلیط هواپیما بخریم؟

خرید بلیط هواپیما از گذشته تا به امروز تغییرات بسیار زیادی داشته است. امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت هستند. سایت تیک بان با داشتن گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک یکی از معتبرترین و مجهزترین سایت های فروش بلیط هواپیما به شمار می رود. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده از سایت تیک بان برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، کاربر می تواند با تیم پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین تماس گرفته و مشکل خود را حل نماید.





:: برچسب‌ها: بلیط ارزان ارومیه , بلیط لحظه آخری ارومیه , بلیط هواپیما ارومیه , بلیط ارومیه , بلیط چارتر ارومیه , خرید بلیط ارومیه , قیمت بلیط ارومیه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com